Nasze standardowe usługi oferowane w sposób ciągły poza realizowanymi projektami UE i rządowymi to:

  • Analizy rynków i strategie rozwoju MŚP
  • Pomoc w w restrukturyzacji przedsiębiorstw
  • Strategie marketingowe
  • Obsługa Klienta jako kluczowego elementu marketingu mix w firmach usługowych
  • Przygotowanie przedsiębiorstwa do inwestycji
  • Wyznaczanie priorytetów w sprzedaży
  • Wdrażanie procedur sprzedażowych
  • Prospecting w pracy handlowca
  • Planowanie wizyt u klientów
  • Techniki obrony ceny i osłabiania oferenta
  • Podstawowe zasady negocjacji i dylematów z nimi związanych
  • Rozpoczęcie, etapy i zasady prowadzenia negocjacji
  • Niezbędne umiejętności komunikacyjne przydatne w negocjacjach
  • Omówienie i wypracowanie sylwetki negocjatora
  • Reguły wywierania wpływu społecznego w aspekcie negocjacji
  • Zasady organizacji nastawionej na Klienta
  • Budowanie standardów obsługi w zespole
  • Analizy punktów styku na linii Klient – firma
  • Identyfikacja punktów kontaktu i zasad komunikacji w obsłudze Klienta
  • Postawy prosprzedażowa w obsłudze Klienta - każdy kontakt z Klientem okazją do sprzedaży
  • Narzędzia w obsłudze klienta, wewnętrznie czy outsourcing? - organizacja obsługi Klienta, promocji, PR i marketingu
  • pozostałe usługi doradcze
  • pozostałe usługi okołobiznesowe
  • Usługi infrastrukturalne
Jesteś zainteresowany jedną z naszych usług?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Slider